Heippa Lappi…



Kuukkelit ovat hauskoja Lapin lintuja, sinne ne jäivät elämään omaa elämäänsä odottaen kylmää talvea. Muutaman pähkinän tarjosin niille läksiäisiksi.

  

Kuukkeli ei pelkää pöllöä.. 🙂
Pitkospuut vievät Savusaunalle ..

Puolukoita oli jonkin verran, paljon tuli syötyä mutta moni jäi pomimatta..

     Ivalon syksy jäi taa ja etelän vesisateet toivottivat meidät railakkaasti tervetulleeksi…. 🙂
     
     Alla lentoasu, pää on rajattu pois koska silmät ovat kiinni.. niinkuin usein kuvissa mulla on… 🙂 Toppatakki pysyi koneessakin päällä koska oli vähän viluinen olo, toivottavasti flunssa ei ole tulossa…

2 vastausta artikkeliin “Heippa Lappi…

  1. Mäkin olen Etelä-Suomen tytsky, mutta nyt muutamana vuonna käynyt Lapissa, luonto on omalla karulla tavalla kaunis. Talvella liian kylmää mulle.. vaikka olen maalis – ja huhtikuussa kyllä siellä käynyt, mutta syksy on enemmän mun juttu kun kaikki ei ole jäässä.. Tai sitten mukava aika on silloin kun aurinko jo lämmittää kunnolla keväthankia! Silloin Saariselällä on paljon ihmisiä hiihtämässä.

    Tykkää

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s