Lisää ihonhoidosta..

Nyt kun tuli edellisessä postauksessa kirjoitettua tehoseerumista, joita käytän nyt siis öisin, niin varmaan hyvä kertoa miten muuten olen hoitanut ihoa.

Viime talvena minulla oli suuria ongelmia poskipäiden kanssa, ne olivat todella kuivat ja ärtyneet, vaikka yritin hoitaa niitä parhaani mukaan, yö – ja päivävoiteilla.
Olin lukenut Dr. Hauschkan tuotteista, lähinnä Ruusuvoiteesta, joka on tarkoitettu herkälle, couperosaan taipuvalle iholle eli minun iholle.. Sokoksella oli Dr. Hauschkan esittelijä sattumalta kun olin siellä piipahtamassa. Hän suositteli minulle paksumpaa Ruusuvoidetta, kevyempi sopii paremmin kesään, ja puhdistukseen hellävaraisen puhdistusemulsionin, Shooting Cleansing Milkin.  Ei siis mitään yöksi… Yöllä iho saa rauhassa tuottaa omaa rasvaansa ja levätä voiteista.
Aloin toimimaan ohjeen mukaan ja pikkuhiljaa kuiva iho muuttui pehmeäksi eikä enää hilseillyt ja ollut kuiva. Kesällä käytän kevyempää Rose Day Cream lightia. Iho on voinut nyt paremmin kun aikoihin, vaikka yön on ilman mitään rasvoja. Nyt siis, tuliaisen saatuani, laitan yöksi BioEffectin EGF seerumia.

 

2 vastausta artikkeliin “Lisää ihonhoidosta..

  1. Loistavat vinkit Marre. Olen itse vältellyt ruusua tuoksun takia, en inhoa mutta kuitenkin tulee mieleen mummi. 🙂 Hyvällä mutta kuitenkin tuoksu on niin tuttu. Mutta Hauschkan ruusut tuoksuvat aidolle ruusulle ja mikä mahtavinta rauhoittavat aivan mielettömän hyvin. Olin perjantaina Dr.Hauschkan klassisessa kasvohoidossa ja Ihohoitola Lupauksen Tarja sanoi, että levittäessään dekoltee alueelle ruusuöljyä minussa tapahtui ihmeitä, eli rauhoitti ja nukahdin. Aika jänniä nämä asiat. Toimii varmasti Couperosa iholla hyvin.

    Mukavaa sunnuntaita ❤

    Tykkää

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s