Matkamuisteloa..

Kaupunki, jossa olen vain kerran käynyt, mutta haluaisin pian uudestaan!! Kaupungin tuntee heti kuvista, vai mitä? 🙂

Keskuspuisto on tosi kuvauksellinen paikka. Me olimme siellä marras-joulukuun vaihteessa ja ilma oli hyytävä, mutta ihanaa oli! Olisi hienoa päästä sinne keväällä ja rauhassa kiertää ja kuvata. Tai ihan minä vuodenaikana vain.. 🙂  Siihen saakka kuvia katsellessa voi matkustaa virtuaalisesti.. tai vaikkapa google mapsin avulla.

On muuten hauska tapa käydä ensin tutustumassa googlen kautta tulevaan matkapaikkaan …kun menee siten oikeasti niin paikat näyttävätkin jo tutuilta.. ”hei tuolla mä olen jo käynyt”… googlen street viewillä.. 😀 Minä katson mm hotellin julkisivun ja ympäristön etukäteen ennenkuin varaan huoneen.

 Eli New York matkaa odotellessa.. 🙂

Oletko sinä käynyt? Tykkäsitkö? Minä vuodenaikana kävit?

6 vastausta artikkeliin “Matkamuisteloa..

  1. Kauan sitten kävin muutamia kertoja, mutta nyt voisi taas mennä! Iso Omena on vaan oma juttunsa!
    T. TainaS

    Tykkää

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s